GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Kedves Látogató,
Összegyűjtöttünk néhány kérdést amely a vásárlás során felmerülhet.
Kell-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?
Nem feltétlenül, de érdemes, mert a regisztráció megkönnyíti a későbbiekben történő rendelést, ezenkívül rendszeresen értesítjük önt a legfrissebb akcióinkról, híreinkről.
Ráadásul a regisztrált felhasználóink folyamatosan kapnak egyedi ajánlatokat -másoknak nem látható módon- illetve hűségprogramunkkal még kedvezőbben vásárolhatnak!
Leadhatom-e a rendelésemet telefonon?
Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.
Milyen módon és mikor kapom meg a csomagomat?
A csomagokat Futárszolgálat szállítja el Önhöz általában két munkanapon belül, leterheltség függvényében.
Felveszi velem a futárszolgálat a kapcsolatot?
Természetesen igen, a futárszolgálat minden esetben értesíti Önt e-mailben a kiszállítás napján.
Hogyan fizessem ki a rendelésemet?
Utánvételes rendelés esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával; tudja kifizetni a megrendelését. Van lehetősége online fizetésre a rendelés leadásakor.
Mit tegyek, ha sérülten kaptam kézhez a terméket?
Termékeinket az előírásoknak megfelelően csomagoljuk és szállítjuk, de nagy ritkán így is előfordulhat, hogy sérülten kapja kézhez a vevő a rendelt árut. Termékeinkre garanciát vállalunk, így Önnek csak annyi a tennivalója, hogy a kézhezvétel után 14 napon belül visszaküldi a sérült árut. Természetesen kicseréljük és elküldjük Önnek a hibátlan terméket.
Miért kell az utánvét esetében 390,- ft-ot fizetnem?
Az utánvét összege a futárcég pénzkezelési szolgáltatásának költsége, hiszen a csomag ellenértékét a vásárló a futárcégnek fizeti ki átvételkor, a futárcég pedig azt tovább utalja nekünk. Az utánvét nem tartozik a szállítási díjhoz és csak az utánvéttel rendelő vásárlókat terheli.